Ryhti- ja ravintoluento

Mihin kaikkeen selkärangan asentovirheet vaikuttaakaan, ja onko tukirangan kuntouttaminen jo myöhäistä? Mitä tarkoitetaan rangan liikkuvuudella, ja mihin se vaikuttaa? Millaisella ravinnolla päätetyöntekijä jaksaa koko päivän virkeänä nukahtamatta koneen äääreen?

Kuule vastaukset näihin ja moneen muuhun arkipäivääsi koskettavaan kysymykseen! Ensimmäinen askel virkeämpään ja ryhdikkäämpään elämään on tietopaketti selkärangasta sekä oikeasta ravinnosta ja niiden tärkeästä roolista hyvinvointiin.

Ilmoittaudu

Taukojumppa

12 minuutin yrityksessä järjestettävä liikuntahetki nostaa loppupäivän työtehoa ja on täsmälääke lihasjäykkyyksien ennaltaehkäisyyn. Jumppa räätälöidään henkilöstön tarpeen mukaan, ja sen myötä saa vinkkejä myös itsenäiseen verryttelyyn. Keskitymme staattisen työn aiheuttamien ongelmien ennaltaehkäisyyn, jonka myötä yrityksen terveydenhoitokulut laskevat. Kaupan päälle yritys saa energisemmän, tehokkaamman ja hyvätuulisemman henkilöstön.

Varoitus! Saattaa aiheuttaa riippuvuutta.

Tule mukaan

Niskalenkki

Yksilöllisesti ohjattu pienryhmäharjoittelu keskittyy niskan, hartiaseudun, olkapään ja rintarangan kiputilojen vähenemiseen. Kurssikokonaisuus on Auronin laatima ja aina koulutetun fysioterapeutin ohjaama. Kurssi kestää 6 viikkoa ja yksilöllisen ohjauksen takaamiseksi kurssille mahtuu kerrallaain vain 8 osallistujaa. Ryhmäohjausta pidetään kerran viikossa ja kurssin jälkeen osallistujalla on eväät liikeiden harjoittamiseen jatkossa itsenäisesti.

Lue lisää Niskalenkki-kurssista

Liity nyt

Selkävoitto

Selkävoitossa saat eväät kroonisten ja toistuvien alaselkäongelmien taltuttamiseen. Yksilöllisesti ohjattu pienryhmäharjoittelu tavoittelee selän ja ryhdin hyvää hallintaa. Kurssilla opetellaan selän luonnollisen asennon löytämistä ja tukilihasten aktivoimista. Kurssikokonaisuus on Auronin laatima ja aina koulutetun fysioterapeutin ohjaama. Kurssi kestää 6 viikkoa ja yksilöllisen ohjauksen takaamiseksi kurssille mahtuu kerrallaain vain 8 osallistujaa. Ryhmäohjausta pidetään kerran viikossa ja kurssin jälkeen osallistujalla on eväät liikeiden harjoittamiseen jatkossa itsenäisesti.

Lue lisää Selkävoitto -kurssista

Osallistu

Kahvakuula

Kahvakuulailu on toiminnallista harjoittelua, jolla kehitetään voimaa, kestävyyttä, tasapainoa ja liikkuvuutta koko kehossa. Tunnit ovat vauhdikkaita ja sopivat kaikille lähtökunnosta riippumatta. Kuulia on saatavilla monenpainoisia, joista voi valita itselleen sopivan. Kahvakuula voi olla väärin käytettynä jopa vaarallinen, joten ammattitaitoisella ohjauksella on tässä lajissa tärkeä merkitys.

Varaa paikkasi

Pilates

Pilates vahvistaa ja aktivoi vartalon syviä lihaksia, jotka tukevat selkärankaa ja pitävät yllä ryhtiä. Pilateksessa tavoitellaan hyvää liikkuvuutta ja tukirankaa, jotta koko keho voisi paremmin.  Hengityksellä on pilateksessa tärkeä rooli ja liikkeet tehdään oman hengityksen tahtiin. Tavoittena on saavuttaa mahdollisimman rento ja ryhdikäs keho.

Pilatesharjoittelu sopii jokaiselle!

Kysy lisää

Fysioterapia

Terve!Pori tarjoaa fysioterapiapalveluja vankalla kokemuksella niin yksityisille kuin vaikkapa  urheiluseuroillekin. Fysioterapiapalvelujamme ovat mm. urheilu- ja työfysioterapia, tuki- ja liikuntaelinfysioterapia, ergonomia, kipuhoidot ja Bemer-hoidot.

Ota yhteyttä